در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با رونمایی از پوستر

پیش‌فروش  بلیت «هَوَسِ کُشتنِ رویِ نوکِ زبان» آغاز شد

هم‌زمان با رونمایی از پوستر نمایش «هَوَسِ کُشتن رویِ نوکِ زبان»، پیش‌‌فروش بلیت این اثر اجرایی که قرار است از ۲۸ دی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برود، آغاز شد.

به گزارش ایران‌تئاتر، آرمان شهبازی، کارگردان و بازیگر تئاتر، از روز پنجشنبه ۲۸دی، نمایش «هَوَسِ کُشتن رویِ نوکِ زبان»، اثری از زَویه دورَنژه، نویسنده فرانسوی را برای نخستین بار در ایران و در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد.

پیش فروش این نمایش نیز در سایت تیوال، از امروز (یکشنبه 17 دی) و هم‌زمان با رونمایی پوستر نمایش با طرحی از سجاد نجفی آغاز شد.

تهیه‌کنندگان نمایش «هَوَسِ کُشتن رویِ نوکِ زبان»، هاتف کلاته و طاها نوری‌شادکام هستند.

بازیگران به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از سیامک‌ احمدی، رضا بهرامی، هیراد محمدی، مهشید گودرزی، نغمه آقازاده و ابولفضل وزیری.

همچنین از اعضای گروه موسیقی این نمایش می‌توان به مرتضی صرافی (خواننده)، امیررضا گرانپایه (گیتار)، مهراد عباسی (درام) و هانیه تائبی (فلوت کلید) اشاره کرد.

نمایشنامه این اثر در سال ۱۳۹۸ به قلم زیبا خادم‌حقیقت در نشر نیماژ ترجمه شده و شاخصه بارز آن زبان طنز و خشونت کلامی در دیالوگ‌های آن است و نویسنده می‌کوشد افراد تنهایی را که با یاس و نومیدی در تلاش‌اند به فرصت‌های زمان حال خود روح بدهند، به نمایش بگذارد.

آرش رهبری (مشاور تهیه)، علی عباسی (مجری طرح)، سعید یزدانی (طراح صحنه)، آرمان شهبازی (طراح لباس)، رضا خضرایی (طراح نور)، سجاد نجفی (طراح پوستر)، وحدت سرچونی (طراح گریم)، سمیرا دارالوداع (مجری گریم)، بهزاد رحمانپور (برنامه‌ریز)، امین محمودی و هانیه تائبی (دستیاران کارگردان)، بهار سعوه (مدیر تولید)، امیر پارسائیان مهر (مدیر تبلیغات)، عباسعلی اسکتی (مشاور رسانه)، الناز شاهد (مدیر روابط عمومی)، داوود طلوعی (دستیار روابط‌عمومی)، حمیدرضا طاهر (ساخت تیزر)، همایون تمدن و مهسا میرقدری (عکاسان) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش «هَوَسِ کُشتن روی نوک زبان»، از ساعت ۲۱:۱۵ روز پنجشنبه ۲۸دی در سالن شماره۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

پیش فروش این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است و مخاطبان می‌توانند برای تهیه آنلاین بلیت اقدام کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی:

در این دوره به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شدیم
دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی:

در این دوره به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شدیم

علی‌محمد رادمنش، دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی گفت این دوره از تئاتر خیابانی رضوی به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شده‌ایم و به لحاظ کیفی در آثار اجرایی هم ارتقا داشته‌ایم.

|

نظرات کاربران